​Om Landboskolen

Landboskolen i Brønderslev har siden 1930’erne været centrum for landmænds kurser og møder i Vendsyssel – deraf kommer navnet.

I dag drives stedet som et moderne kursus- og selskabscenter med vægten lagt på kvalitet. Kvalitet er altafgørende når det gælder alt fra råvarerne i køkkenet til betjening af vores mange gæster.

Stedet er i mere end 25 år blevet drevet af restauratør Carsten Adler Jørgensen.

Mad ud af huset og madordning

Landboskolen tilbyder også mad ud af huset. Vi kan levere alt fra 10 til 1000 kuverter.

Under hovedmenuen “Menu” finder du alle vore aktuelle menuer.​

Indflydelse på din mad

Du er altid velkommen til at komme med egne opskrifter eller anden inspiration, som vi med glæde arbejder ud fra. På denne måde lader vi os inspirere udefra.

Vi har god erfaring med at sammensætte menuer i fællesskab med vores gæster, hvad end det drejer sig om frokostordningen til arbejdspladsen eller om menuen til det helt store selskab.

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere information om dit kommende arrangement. Læs også mere her på siden og lad dig inspirere.​

KONTAKT OS HER

​- eller ring og bestil. Vi er klar!

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​LANDBOSKOLEN BRØNDERSLEV

TLF.: 98 82 13 54